Hallitus 2021

HUOM! Vielä vaiheessa. Sivusto päivittyy lähipäivinä (t. kellarien asukki aka moderaattori, 14.1.2020)

Yhteiskunta- ja terveystieteiden ylioppilaat YTY ry:n hallitus päätetään vuosittain järjestettävässä syyskokouksessa. YTY ry:n hallitukseen voi lähteä kuka vain opiskelijavaikuttamisesta ja edunvalvonnasta kiinnostunut opiskelija. Hallitukseen pyritään mahdollisuuksien mukaan valitsemaan hakijoita mahdollisimman monipuolisesti kaikista yhteiskuntatieteiden tiedekunnan ainejärjestöistä, jotta edunvalvonta olisi mahdollisimman tasavertaista, ja jotta kaikki järjestöt olisivat edustettuna YTY ry:n hallituksessa. Jokaisella jäsenjärjestöllä on äänioikeus hallitusaktiivien valinnassa.

YTY ry:n toisessa, eli vuoden 2020 hallituksessa on mukana kaikkiaan kahdeksan jäsentä neljästä eri ainejärjestöstä. Lisäksi hallituksen tukena on kolmihenkinen toimihenkilötiimi. YTY:n kolmas hallitus valittiin syyskokouksessa keskiviikkona 2.12.2020, ja hallitus järjestäytyi ensimmäisessä kokouksessaan tiistaina 8.12.

Mikael Marjamäki

• mikael.marjamaki@tuni.fi